اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

نمی خواهم بمانم

راه می روم تنها دست در جیب پالتو با سیگاری که خیس است از این باران

جاده ها دوباره پیدا شده اند

من در پیچ کدام معبرم؟

چه تفاوتی می کند؟ برای چه باید فراموش کنم درد را....یک جایی لازم می شود.درست مانند آن شبی که دیدمش....من بی تفاوت سیگار می کشیدم و او خیره بود به لب های من که دود را پیچان می داد بیرون.....من همان دود بودم....من چیزی نبودم...همه اش خیال بود....باید فراموش می کرد و می بخشید این شب را به من و کلمات ساطوری....من چه بودم در این زنده گی؟ یکی مثل هزاران حالا تو بگیر کسی را داشته باشی که شیشه ی عینکت را هم تمیز کند...مدام بگیرد دستمال بکشد به آن شیشه ی خش داراستیگمات...برای من چه فرقی می کرد؟ من که مدت هاست این عینک را فراموش کرده ام و خودم را....باید می بخشید مرا....من مسافر بودم....

نظرات 5 + ارسال نظر
بهشب چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ

به سلامت وموفقیت سلام دوستان را بده بشون هادی

حاجی تک چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ

موفق باشی .

مسعود رحمتی شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

سوغاتی یادت نره

نگاه کن چند نسخه از دو سه تا از روزنامه های اونجا رو بیار دو برابر پولش رو بهت می دم روزنامه های معروف رو هم دیدی مثل گاردین لیبراسیون و .... رو هم بخر

لایسا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ

http://kuorosh2007.blogsky.com/

برف پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

http://www.irantop10.com/archives/000191.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد