اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

 

ریدیوهد

خیلی کم پیش آمده که من از گیتار برقی یا موسیقی مربوط به آن لذتی ببرم جز یک سری آهنگ از پینک فلوید و راجر واترز اما درست در تابستان امسال بود که چند تا کلیپ عجیب و غریب دیدم. کلیپ ها فوق العاده بود به طوری که تاثیرش باعث شد که هنوز با آن تصاویر مالیخولیایی محشور باشم. مثلن یکی از آن کلیپ ها مردی بود که در بزرگراه پیاده  برای خودش می رفت. البته در وسط خیابان. همینطور می رفت و فکر می کنم زیر لب فحش می داد بعد ماشین ها یکی یکی او را زیر می گرفتند و او می افتاد و کمی بعد دوباره پا می شد...بعد دیگر قاطی کرد و هیچ ماشینی نتوانست زیرش بگیرد بلکه این بار او بود که ماشین ها را له می کرد حالا من یک چیزی می گویم اما تصویرش چیز دیگری بود که عجیب تکانم داد و بعد که پرس و جو کردم گفتند فلانی ست مال گروه رادیو هد....بعد هم یک سی دی بود که گیر آوردم دوسه تایی از این گروه ترانه داشت که عالی بود. فکر می کنم برای دوستانی که دنیا را زیبا می بینند آهنگ های آرام بخشی باشد!! 

نظرات 8 + ارسال نظر
هادی بهروز دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام رفیق..
من زنده ام..رفته بودم لار(هرمود)
دلمان برات تنگ شده دیشب عروسی بهروز ثابت بودیم جات خالی بود.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ

FADE OUT

سمالی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام....بی معرفت...بی مرام همکاری گفتن....میای میری یه سری نمیزنی......

حزب آزادی خواه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

با خانم غزل امید همکاری کنید ایشان یکی از زنان تازه کار سیاسی است که میخواهد زنان ایرانی لال نماند / تو سری خور نمانند با کمک همه شما ایرانیان محترم نمیگزاریم زنان بیشتر از این نا بود شوند مثل جامعه اعراب........ WWW.GHAZALOMID.COM
EMILL:info@ghazalomid.com

الهام پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ

وقتی من رادیو هد گوش می دادم تو موسیقی بی کلام گوش می کردی.ورود شمارو به جمع متال بازان تبریک وتهنیت عرض نموده.
در ضمن ....................بعدن میگم!!!

هنوز هم کلاسیک و بی کلام به قول تو گوش می کنم. لذت اولیه ام آنهاست و نگفتم که این نشانه ی پیشرفت آدمی است....

مسعود چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://masoud61.blogfa.com

سلام هادی وقت بخیر من دارم امشب میام تهران فردا ساعت ۶ میرسم اگه تونستی بیا ببینمت مسعود

مسعود چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://masoud61.blogfa.com

سلام هادی جان من دارم میام تهران اگه تونستی فردا بیا تر مینال

aida سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ

salam...bloge vaghean khooB darid..man 1 rast oomadam sare in postetoon chon man yeki az tarafdar haye Bandazeye radio head hastam,gooroohe fogholadeE hastesh,man ba in kliP ke shoma gofTn kheyli hal mikonam albate toCye mikonam male ahange street spirit ro ham negah konid..Bnazire..movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد