اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

اهل هوا

نت نوشته‌های هادی کیکاووسی

 

 وودی آلن وودی آلن است

خب مثل اینکه این روزها تب یهودی ستیزی بالا گرفته وهر کس به طریقی می کوشد از قافله عقب نماند کار به جایی کشیده که هنر را هم قاطی این جنگ خانمان سوز کرده اند. چندی پیش بود که مقاله ای در روزنامه ی وزین شرق خواندم. مقاله به قلم کسی به نام مازیار اسلامی بود. من ایشان را به درستی نمی شناسم والبته تفاوتی هم نمی کند فقط می دانم که یک اسلامی دیگر هم در مجله ی هفت که حالا به مجله ی خانم ها تبدیل شده و بهتر است یک سبز هم پشتش بگذارند ـمثل خانواده ی سبز یا سفره ی سبز یا...ـ ولش کن آنقدر چیز پرت درین روزها یافت می شود که وقتی می خواهی چیزی بنویسی مرتب ازین شاخه به آن شاخه می پری بله ایشان دراین مقاله ای آتشین به کارنامه ی سینمایی وودی آلن این یهودی لامصب ـ لابد ـ پرداخته است. البته من به ایشان حق می دهم که باب طبع دوستان محافظه کارمان در شرق بنویسد و لابد سبیلشان را چرب کند برای دوستان و اینگونه تمام کارنامه و آثار سینمایی وی را ندید بگیرد و دست آخر بگوید جری لوییس ازو بهتر است!! بعد آمریکا را وسط بکشی و حکومتش را و دائم این یهودی بیچاره را بمباران کنی که چرا یهودیست انگار دست خود آدم است که کجاییی و با چه مذهبی به دنیا بیاید آن هم که؟ وودی آلن کسی که بیشتر از همه خودش را در فیلم هایش نقد می کند و بارها اعلام کرده که از جنگ بی زار است.....زمانی که تو در قنداق بوده ای باباجان این مرد داشته نظریات ضدجنگ می داده ....عشق و مرگ را ببین آقای اسلامی...میدانم شما استادید دیده اید حتمن....یکبار دیگر ببین خدا را چه دیدی شاید توفیقی حاصل شد...اما بمباران کردن یک نفری در چنین شرایطی و به بهانه ی بمباران جایی دیگر به دور از عقل و البته شرف است.....چقدر بی شرف این روزها زیاد شده...دیگر از نام بردن شان هم آدم خسته می شود....همه چیز قاطی پاطی شده....حالا می ترسم فردا هم لای روزنامه ی آقایان را باز کنی و ببینی که حکم داده اند که کتاب های مکتب فرانکفورت هم باید سوزانده شود و آدورنو و بنیامین و ....ملحدند....نمی دانم چکار به دین دیگران دارند احمق ها....نه بی شرف ها.....بهتر است باباجان...می چسبد. 

نظرات 8 + ارسال نظر
بنو دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ق.ظ http://http://20563.blogfa.com/

دیشب فهمیدم که میان چه کثافتی دست و پا می زده ام . داغونم هادی داغون و خراب
لگدمال کردن دیگران امروز افتخار بزرگی است. به بی شرفها هم حسابی می رسند .توی دنیایی که کثافتها به هم نان قرض می دهند و فاحشه ها هلهله می کشند...... کاش کور و کر و لال به دنیا می آدم هادی

سیاورشن دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.siavarshan.blogsky.com/

سلام هادی عزیز ...از هر چه بمب و بمباران بیزارم ...چه بمب باشد چه کلمه ! ...همه بی زارند ...آنها خودشان هم بی زار اند کاش حداقل به جای بمب چند تا زار داشتند و سرگرم می شدند و آدم نمی کشتند ...آخر کدام زار است که بیاد تن های کثیف را تحویل بگیرد ...این روزها به یاد این جمله خدا بیامرز باب مارلی می افتم که فرمود : جنگ نکنید ! بیائید حشیش بکشیم ! روحش شاد !

مسعود رحمتی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

هادی جان بهتر است سنجیده تر قضاوتکنی
آن مقاله قبل از جنگ چاپ شده بود و در آن مقاله ای که بهش اشاره کرده ای مازیار اسلامی(مترجم چیره دستی است که فارسی را هم خوبمیداند و سوادش هم از خیلی ها که مدعی هستند بیشتر است اما مشکلش این است که کم چاپ می کند ) اصلن هیچ اشاره ای به مذهب ودی آلن نکرده بود و فقط تاکید کرده بود کپی بودن آثار وودی را که خود ودی هم اذعان دارد که کار گردان مولفی نیست
هر چند آنی هال و رز ارغوانی قاهره هر کدام یک شاهکارند
باقی بقایت

مترجم؟

چوک سورو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://suru.blogsky.com

سلام هادی گرامی ، متاسفانه تبلیغات ارباب جراید و تمام دستگاههای تبلیغاتی حکومت اسلامی چنان یهود ستیزی راه انداخته که هر مسلمان دو اتشه ارزویش نه تنها نابودی اسرائل ، بلکه روشن کردن مجدد کوره های ادم سوزی است . اینجا انسانیت فدای تعصب و جهل می گردد . اسرائل با کشتن بیش از ۱۳۰۰ نفر از مردم بی گناه لبنان و ویرانی بیروت ، اعلام پیروزی میکند ! کدام پیروزی ؟
جزب الله و جمهوری اسلامی ایران هم در خیابانهای تهران و بر ویرانهای بیروت با بر افراشتن پرچم حزب الله جشن می گیرند و خوشحال ز کشتن ۱۲۰ اسرائیلی ، جشن پیروزی می گیرند ! کدام پیروزی ؟ این مرگ انسانیت است نه یهودی و مسلمان ، و نه لبنانی و اسرائیلی .

موگ چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

فکر دارم که بهترین چیز در این دنیای خاله زنکی شده خوندن کورت ونه گوت باشد.


بد جوری بوی پنیر گندیده گرفته دنیا.

استارسهیل کیوایت پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ

بهرحال این ازخصوصیات ما ادماست ...
اینجوری دیگه
حالا هم که جنگ تمام شد باید منتظر باقی قضا بود؟

کنج یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://konjzehn.blogfa.com

عصبانی نشو به دل نگیر

حسین دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ

هادی عزیز ! من فقط این را می دانم که اسرائیل در سال ۱۹۷۶ با کشورهای مصر ، سوریه و اردن وارد جنگ شد . در این جنگ که شش روز بیشتر طول نکشید علاوه بر شکست آنها ، سرزمین های زیادی را از این سه کشور اشغال کرد . اما الان با این همه قدرت و توان نظامی با ۳۳ روز جنگ ، مقابل یک گروه کوچک نظامی پیروز نشد و حتی دریغ از تصرف یک متر زمین . امیدوارم که چشم هایمان را بر روی واقعیت ها نبندیم .

بعدن مشخص می شود چه کسی پیروز شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد